woensdag 27 maart 2013

West Oaks mall, Downtown Disney en Café TuTu Tango

Here comes the sun,
here comes the sun and I say,
It's alright!

De temperatuur lag vandaag rond de 19 graden maar nu stond er geen wind en was het veel aangenamer buiten.

We deden vanmorgen rustig aan en reden in de middag naar Ocoee om te shoppen in de West Oaks Mall.



Vorig jaar waren we hier ook geweest en had Hollister veel aanbiedingen. Er stonden nu veel winkelpanden leeg waaronder FYE (For your Entertainment) en het was rustig in de mall.
De food court lag er ook verlaten bij, alleen in de speeltuin en bij de paashaas was het wat drukker.





We konden niet slagen bij Hollister en reden naar Starbucks om een cappuccino te drinken en ik probeerde de nieuwe Caramel Macchiato, zoet maar lekker.



's Middags reden we via Turkey Lake Road naar Down Town Disney. Bij Universal zagen we dat ernaast volop gebouwd wordt, waarschijnlijk weer een nieuw hotel?



Bijna alle parkeerplaatsen bij Downtown waren vol en wij vonden nog een plekje bij Cirque de Soleil. Het was ongelooflijk hoeveel mensen hier rondlopen, het leek wel een Disney park.
We keken binnen bij Splitsville, het nieuwe bowling centrum in het oude Virgin gebouw. Het ziet er binnen erg leuk uit en lijkt wel een succes te worden aan het aantal mensen te zien die nu aan het bowlen en eten waren binnen.




We slenterden in het zonnetje naar het andere gedeelte en haalden natuurlijk een gratis chocolaatje bij Ghirardelli's en keken even rond bij de Lego store.


 

Leuke retro auto, lego voor jong en oud

Bij Earl of Sandwich stond een gigantische rij om te bestellen en voor het avondeten vonden we het toch leuker om naar een restaurant te gaan.
Ik wilde graag nog een keer naar Café TuTu Tango toe aan de International Drive. Hier kun je allerlei kleine gerechtjes bestellen en omdat wij gek zijn op appetizers is dus echt iets voor ons.
We konden direct aan tafel en Tom bestelde een biertje en ik rode Sangria.
Er was live muziek en op een gegeven moment kwam er een buikdanseres aan onze tafel, helaas was ik net te laat met m'n fototoestel toen ze met haar heupen tegen Tom aan ging dansen.



We bestelden verschillende gerechtjes, waaronder Alforno Roasted Pears (pecan crisps, blue cheese, aragula) die had ik vorige keer ook en is zo lekker. Daarna Mediterranean Spinach dip (spinach, feta, toasted walnuts, oven baked naan chips) en Roma Tomato en Goat cheese flatbread, Dynamite shrimp (spiced crispy shrimp, sweet chili aioli) en als laatste Cajun chicken egg rolls, die vond ik te spicy maar Tom vond ze erg lekker.








Ze hebben een speciaal kindermenu, er waren hier verschillende mensen met kinderen aan het eten. Voor kinderen hebben ze Chicken Fingers, Cheese Pizza, Pasta, mini Hot dogs en Cheese Quesadilla.
Op weg naar huis stopten we even bij de Publix voor een aantal boodschappen voor het ontbijt en waren rond 10 uur weer thuis.
We namen koffie met een drankje en keken wat tv. Ook nu gingen we nog even voor het slapen gaan in de warme jacuzzi. Wat zal ik dat missen volgende week.

Ik heb het al eerder gezegd maar het is zo fijn om te lezen dat jullie ook tips uit mijn verslagen kunnen halen en al die complimenten, geweldig, dank jullie wel! Het is teveel werk om op alle reacties te reageren maar een aantal wil ik toch even beantwoorden;

MattRob
Die Mustang is echt GEWELDIG !!!!!! Dat moet toch met een big smile rijden zijn, weet ik zeker ;-) ! Als je nog eens in echt mooie sportwagen wilt rijden Tom, mag je keertje bij ons thuiskomen hoor ! Hier wil Tom je graag aan houden hoor!

Cindy
Zie je, had toch weer naar Blue Spring moeten gaan, niet gedaan omdat ik daar vorig jaar al was geweest, maar vond het zo mooi daar! Helaas is kano varen niets voor mij omdat ik altijd in mijn uppie ga (wellicht kan het wel hoor) maar het lijkt me wel gaaf!
Je kunt er ook kayaks huren voor 1 persoon, is heel erg de moeite waaard, je zult het vast geweldig vinden.

Richard en Marjory
Het restaurant Abuelo's staat genoteerd voor over een paar maanden!
Wat is "The Loop"? Hoe ver is dat van de woning?
The Loop ligt ongeveer 20-25 minuten bij de villa vandaan en er bevinden zich leuke shops en goede restaurants. Het is hier over het algemeen rustiger dan de restaurants aan de 192.

Yvonne en Rob
Nog een tip, misschien leuk om te doen, kijk even bij www.revolutionoffroad.com
voor de "thrillseekers" die graag auto rijden'
Grtz. Yvonne
We blijven volgen en ben benieuwd of er nog een Segway tourtje in zit? gr Rob
Leuk dat jullie iedere dag wel een reactie plaatsen en volgens mij is jullie lijstje van te bezoeken restaurants veel te lang geworden voor de 3 weken dat jullie gaan, haha.
Wij hadden weer tijd tekort en gaan zeker nog een volgende keer een segway tour doe, vooral  in Celebration lijkt me erg leuk. St. Augustine stond op ons lijstje voor deze keer en wordt ook verschoven naar een andere keer. We hadden ook gratis toegang tot Aquatica maar hier zijn we niet aan toegekomen.

Op billboards langs de weg zag ik een wat tips voor diegene die in april naar Florida gaan; 


15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk restaurant., ik hou ook van appetizers. Ook die komt op het lijstje die ik ooit eens wil gaan doen :-). En nu nog niet aan volgende week denken hoor. Die komt vanzelf wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook wij zijn gek op verschillende gerechtjes. Ik denk dat we dit restaurant maar eens moeten gaan bezoeken. Ik ben iedere dag zo benieuwd in welk restaurant jullie weer eindigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weten jullie de dagen toch goed te vullen en dan dat eten weer...het ziet er zalig uit, goed om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben weer een leuke en mooie dag achter de rug en heerlijk gegeten zo te zien.
    Leuk dat nieuwe bowlingcentrum (Splitsville) in het oude Virgin gebouw, lijkt ons leuk om straks als we tijd over hebben een potje te bowlen met elkaar.
    Geniet ze nog even van jullie heerlijke vakantie daar.

    Groeten van Linda, Richard en Martin, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heerlijk uit allemaal! Zonde van die mall zeg, dat het zo rustig is.
    En dank je voor je reactie, een volgende keer wellicht toch maar een kayak proberen dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. FYE leeg, toevallig hadden we 't daar van de week nog over gehad. In die mall is het wel crisis, maar in Downtown zo te zien niet.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jawel wij zijn van de tussengerechten en bezoeken aan de overkant van ons huis ook regelmatig een restaurant die allemaal tussengerechten serveert, dus voor de afwisseling onthouden wij die tip, ziet er goed uit. Even terug komen op van de week waar je een foto van waterscooters mee logde, dat vind ik echt gaaf en staat op mijn persoonlijke lijstje alleen heb ik te maken met een chicken . Geniet gewoon nog maar die laatste paar dagen en nog maar niet aan volgende week denken. Het wordt hier 7 graden misschien en dat is voor ons al warm!!!Gr Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tu Tu Tango staat al heel lang op ons to do/eat lijstje maar nog nooit aan toegekomen. Zal hier maar niets over de buikdanseres zeggen anders zitten we er al op de eerste avond hahahaha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaja jullie zijn echte levensgenietersals ik al die dagen de foto s van het eten zie...en over truggaan moet je het nogniet hebben hoor, dat horen we dag van te voren wel. Veel plezier nog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk restaurant... En die Lego VW bus, die staat hier thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lees met veel plezier je blog en deze wordt nog leuker door al jullie restaurant know how. Leuk voor tips maar ook heel leuk om te lezen jullie maken er vanaf dag 1 een feestje van.
    Barkies orlandofans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat Exotic Cars Festival in Celebrations lijkt mij wel wat, ben dan toch in de buurt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, wat die culinaire oogstandjee betreft, kan je hier in nederland mee doorgaan hoor......5april begint de restaurantweek!!!!!!teleton zou zeggen....weinig voor veel, offe.......veel voor weinig haha,goeie reie terug,....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vergat nog even wat te zeggen over Windermere en het gokftoernooi !! Wij hebben zitten kijken op tv hoor; en ik heb er ook al eens gespeeld, in Windermere, wel op een andere baan ;-) !

    Enne, jullie zijn van harte welkom, we houden wel even contact ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er lekker uit, Tu Tu tango! En voor de heren ook wat te kijken begrijp ik ;-) We nemen inderdaad veel tips mee de komende weken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen