woensdag 20 maart 2013

Lekker niks doen en Outback Steakhouse



Dat de weermannen hier het ook vaak mis hebben bewijst vandaag wel weer.
Het plan was om vandaag samen richting het strand te gaan maar vanmorgen regende het en we hoorden onweer in de verte.
Op weather.com zagen we dat de regenkans 80% was en we besloten lekker thuis te blijven en de stranddag naar volgende week te verplaatsen.
Wilco's is wel rond half 10 op pad gegaan om Busch Gardens te bezoeken, inmiddels was het al droog. Hij was benieuwd naar alle dieren daar en wilde mooie foto's maken.


Tom en ik bleven thuis en rommelden lekker in en om het huis, heel relaxed.
We belden nog een hele poos met Sebastian die deze week bij z’n nieuwe job begonnen is. Hij is gelukkig erg enthousiast. Van hem hoorden we dat het in Nederland nog steeds zo koud is, jammer hoor.


In de loop van de middag reden we naar Walmart bij Cagan’s crossing voor wat boodschappen. We haalden hier bij de Deli wat vleeswaren en gesneden kaas en zeiden net tegen elkaar dat we hier vast niets te proeven zouden krijgen zoals bij Publix, toen de dame ons van alles aanbod. Goede service. 
We vinden het altijd zo fijn om rond te slenteren in Walmart en alhoewel Publix een veel mooiere supermarkt is en we er graag komen, is Walmart toch een stuk goedkoper.


Bij de ingang stond een display gemaakt van trays met Coca Cola blikjes.
Tom wilde nog even binnen kijken bij Lowes maar dat vind ik niks aan. Hij zette mij af aan de overkant bij Town Center at Cagans Crossings want hier wilde ik nog steeds een keer rondkijken.
Maar wat een tegenvaller, een heleboel lege panden en verder alleen maar afhaalrestaurants, kapsalons en beauty centers.


Ik liep toen terug naar Lowes en het was wel grappig om al die auto’s op de 27 te zien stoppen als je daar moet oversteken.
Vlakbij huis op de Ronald Reagan Parkway is een Dollar General en Tom en ik hadden het idee dat alles daar een dollar zou kosten maar toen we van de week de reclamefolder zagen merkten we dat dit een buurtsuper is. We zijn eens even binnen gaan kijken en hebben ons verbaasd over het assortiment.

Erg handig om te weten dat er zo dichtbij dus van alles te halen is, iedere avond geopend tot 21 uur.

Wilco was rond 6 uur weer terug en had een mooie dag gehad en het was daar de hele dag droog gebleven.
Het was erg rustig geweest en nergens waren wachtrijen voor de attracties.
We belden naar Outback voor call ahead seating en moesten nog 10 minuten wachten. Andere mensen moesten 45-50 minuten wachten.
We bestelden natuurlijk de Bloomin' Onion vooraf, hier hadden we echt naar uitgekeken, zo lekker.




Als hoofdgerecht hadden Tom en ik Steak & Lobster en Wilco nam ook steak. Voor het eerst at ik hier sweet potatoe fries bij (op aanraden van MattRob) en vond het erg lekker en zoet met de honing erover.
Tussendoor hadden we Caesar salade gekregen.


We hadden een erg vriendelijke serveerster die voor de verandering eens rustig praatte. De meeste serveersters lijken Knabbel en Babbel wel, ze ratelen zo hoog en zo snel op wat je kunt bestellen.
Deze dame zei ook al dat er zoveel keuzes zijn voordat je eindelijk je bestelling doorgegeven hebt, je hebt al 20 dingen opgenoemd voor er iets op tafel komt. Het smaakte weer super allemaal.

Hieronder een foto impressie van Wilco's dag in Busch Gardens:

















13 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's van de dieren in Bush Garden. Die gaan vast een ere plaatsje ergens krijgen. Ik denk dat ik een van de weinige mensen ben die the blooming onion niet zo geweldig vind. Mijn favoriet is de tonijn. Maar zo te lezen was het een heerlijke relax dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook vakantie. Lekker rustig aan doen. Jammer dat er zoveel leeg staat bij Cagan Crossings. Afgelopen zomer hebben we daar nog heerlijk gelunched in een tentje aan de rotonde. Leuk dat Wilco zoveel mooie foto's heeft gemaakt. En een heerlijke afsluiter bij Outback. kortom een heerlijke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heerlijk dagje! Die blooming onions zijn idd erg lekker.
    Veel plezier vandaag! Gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net als Jacqueline zijn wij ook niet zo kapot van de "blooming onion" maar dat maakt niks uit want er zijn zat andere lekkere dingen die je kunt kiezen;-)
    Heerlijk zo'n dag fff niks, alleen maar doen waar je zin in hebt en Wilco heeft zich ook prima vermaakt zo te zien.
    Have Fun!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zo een beetje in de Walmart rond te lopen, wat een super winkel is dat toch. We verheugen ons nu al op het boodschappen doen en hier krijg ik alleen maar gezeur van de kids hahahaha. Heerlijke dag weer, beetje zwemmen, shoppen en heerlijk uit eten.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmmm ik kan wel uit kijken naar de blooming onion, enne lekker wakker worden en dan een jump in de pool is ook helemaal niet verkeerd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig zeg, die Mickey van cola blikjes! En ook al is het hier nu bijna 09:00 uur, ik krijg nu al trek in die Bloomin Union haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker genieten van jullie mooie villa is toch ook heerlijk, kan me voorstellen dat je dat fijn vindt.
    Tja, en de wal*mart, dat blijft toch inderdaad een leuke winkel om in rond te struinen. Verheug me er alweer op!

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaa hartstikke leuk he, de walmart,we waren in New ork en daar zit hij niet, toen we daarna buiten New York een walmart zagen,moesten we er heven naar binnen, DAT is de USA he

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier ook geen fans van de blooming onion, maar die sweet potatoe fries zien er goed uit mmm

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij het lezen van je "wandeling" door Cagan Crossing moest ik gelijk denken aan de sports bar waar we heerlijk hebben gegeten, maar Son was me voor Haha!
    Het water loopt me in de mond bij de foto van de ui, zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita, Tom & Wilco,
    Ik had even gemist dat jullie weer in Amerika zijn. Ik heb net jullie blog gelezen en oh wat krijg ik weer heimwee......... Leuk al die mooie foto's, genieten hoor! Ik wens jullie ook namens Jan-Willen en Nigel nog een hele fijne week en we lezen weer mee!
    Groetjes van Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij hebben hetzelfde met Walmart en Publix; en Lowes hoeft voor mij ook niet ;-) !! Heerlijk relaxed weer, en lekker gegeten bij de Outback; leuk dat je de sweet potatoe fries geprobeerd hebt !

    BeantwoordenVerwijderen