donderdag 28 maart 2013

Florida Mall, Day Spa en Seasons 52


Can't you feel a brand new day,
Everybody be glad
Because the sun is shining just for us
Everybody wake up
Into the morning into happiness 

Onze laatste hele vakantiedag vandaag, dus we gaan nog eens extra genieten.
Na een lekker ontbijt gingen we in het zonnetje op het terras zitten lezen en rond de middag reden we naar de Florida mall om de laatste paar bestellingen te gaan kopen.


Vanmorgen belde Nathalie om te zeggen dat ze op de website van Abercrombie nog een paar leuke dingen gezien had en of we daar naar op zoek wilden gaan. Ze kijkt er erg naar uit dat we weer thuiskomen want ze vindt 3 weken veel te lang, voor ons is het voorbij gevlogen en had het nog wel 3 weken mogen duren (maar dan wel met de kids!)
We shopten wat in Hollister en Abercrombie en vandaag ging ik me laten verwennen bij Camilla Day Spa met een manicure en pedicure. 


Ik kon direct terecht en Tom ging intussen nog wat shops kijken en buiten roken met een koffie van Starbucks.
Ik koos voor een French manicure voor m'n handen en voeten en het zou ongeveer een uur duren maar al met al heb ik ruim anderhalf uur in de relax stoel gezeten. Tom had mij ook een cappuccino gebracht en kwam later m'n teenslippers brengen. 
Hierna reden we nog even naar de Premium Outlets omdat Nathalie toch ook nog wel graag nieuwe Converse gympen wilde hebben.



Hier slaagden we ook en reden daarna snel naar huis om buiten in het zonnetje nog even lekker te genieten.


Voor vanavond maakte ik een restaurant reservering on line en we saved the best for last.
We gingen eten bij Seasons 52 op Sandlake Road en het was super. Hier wilde ik al heel lang eens naar toe.
(Rob en Yvonne deze moet zeker op jullie lijstje komen.)


Het restaurant heeft complimentary valet parking dus dat is erg makkelijk. Omdat we gereserveerd hadden konden we direct aan tafel en zaten in een booth in het bargedeelte. Het restaurant heeft een geweldige sfeer en een pianist speelde er heerlijke muziek.


Vooraf deelden we Flatbread met aubergines, feta en tomaat.


Als hoofdgerecht koos Tom de Oak Grilled Filet Mignon (met champignons, groene asperges, knoflook aardappelpuree en rode wijnsaus)


 en ik koos voor Grilled Lamb T-bone chops (met groene asperges, truffel aardappelpuree en rode wijn jus).


En jeetje, wat hebben we gesmuld. Dit restaurant komt bovenaan het rijtje favorieten.
Als afsluiter konden we de verleiding niet weerstaan om één van hun mini indulgences te kiezen. De ober kwam langs met een rekje waarin 8 verschillende glaasjes stonden en terwijl hij met een lampje de toetjes verlichtte, gaf hij een beschrijving. 


We namen Seasonal fruit cheesecake met frambozen en mango en Belgian Chocolate Rocky Road.
Een mooie afsluiter van bijna drie weken culinair genieten.
Thuis namen we natuurlijk een kopje espresso koffie met een likeurtje en cognacje.
Morgen gaan we de koffers inpakken en vliegen we om 17.20 uur vanaf Sanford weer naar huis.

24 opmerkingen:

  1. Wat is het toch snel voorbij gevlogen, kan me voorstellen dat jullie nog wel 3 weken willen blijven, maar je mist toch ook de kids, ik ken dat gevoel;-)
    Seasons 52 staat genoteerd, ziet er super fantastisch uit dus gaan we zeker proberen.
    Moet wel fff afkicken komende week, we vonden het erg leuk om jullie blog elke dag te lezen. Bedankt voor alle tips.
    Goede reis alvast enne........ trek maar een warme trui aan, het is hier heeeeel koud ;-(
    Groetjes,
    Yvonne en Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben erg genoten van jullie verhalen en de mooie foto's iedere ochtend. Goede reis gewenst! Emiel, Monique en Rick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, ga het bijna jammer vinden dat je weer naar huis komt. Het is elke ochtend genieten van je reisverslag, ben zelf dan een beetje op vakantie. Maar ik vind het toch ook wel weer heeeel fijn dat je weer terugkomt. Alvast hele fijne Paasdagen en veel plezier bij Soldaat van Oranje.

    Liefs,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Time flies when you are having fun, en genoten dat hebben jullie. Het was iedere ochtend een plezier om het verslag te lezen en wij hebben heel veel leuke tips kunnen toevoegen aan ons to do lijstje. Wij wensen jullie een hele goede terugreis. Geniet nog even van de warmte want hier heeft het inmiddels alweer gesneeuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn er echt al drie weken voorbij? Wat snel. Maar wat hebben jullie genoten zeg. En ik heb zo ontzettend mee zitten te genieten van jouw blog. Hoe moet dat morgenochtend nou? Kan ik me helemaal niet meer verlekkeren op heerlijke foto's uit een goed restaurant. Ik wens jullie alvast een hele goede reis terug naar de kids. Nemen jullie wat warmte mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat is het weer voorbij gevlogen een teken dat het top was.
    We hebben weer meegenoten, Seasons 52 gaat ok op de to list ;-)

    Geniet nog van de laatste uurtjes.. en alvast een goede reis !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie weken zijn voorbij gevlogen en het was heel fijn dat we mee konden genieten. Bedankt! Ik wens jullie een fijne terug reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge wat gaat de tijd snel, maar dat zal zeker zo zijn voor jullie. Toch wel lekker om jullie kids weer te zien en de volgende reis zal zeker al gepland zijn!! Hier is vannacht maar weer eens een pak sneeuw gevallen, om niet goed van te worden, 29 maart.......
    Alvast een hele goede reis terug en tot de volgende keer,
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat het al weer voorbij is voor jullie, maar ook voor ons, nu heb ik niets meer te lezen 's ochtends! Ik heb ook genoten van jullie mooie weer en heerlijke diners! Maar terug naar de kids is ook weer iets om naar uit te kijken, ik mis die van mij ook altijd na een weekje US, laat staan na 3 wkn!
    Op naar de volgende keer, want dat is een ding wat zeker is als je een eigen huis hebt.
    Bedankt voor het meelezen, gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anita, wat heb je een leuk maar ook interessant blog, altijd informatie over van alles wat. Het is werkelijk een genot om te lezen. Maar oh wat is dat voorbij gevlogen. Geniet van je laatste ochtend in je heerlijke villa.
    Goede reis met ik hoop voor jullie een forse tailwind.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze vakantie omgevlogen zeg, drie weken genieten geblazen en dan zit het er alweer op!! Dat Seasons 52 heb ik ook al twee vakanties op mijn lijstje staan, maar nog steeds niet uitgeprobeerd. Ziet er erg goed uit.
    Jammer dat jullie alweer terug moeten naar een koud Nederland, wederom gehuld in een witte deken...
    Een fijne hereniging met jullie kids en een goede reis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben we genoten om elke morgen mee te lezen met jullie blog.
    De zin om naar Orlando te gaan in Juni,werd alsmaar groter :)
    Veilige terugreis!!!

    Eveline (Orlando forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje dat is voorbij gevlogen! Heerlijk om elke dag jullie verslag te lezen.
    Thuiskomen is natuurlijk ook fijn, vooral als je je kinderen hebt gemist. Goede vlucht naar huis, en sterkte alvast met het wennen aan de kou, hier voorlopig nog geen voorjaarsweer in zicht...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor het mee genieten,volgens mijn hebben jullie volop genoten van jullie villa en de omgeving.
    Onze to do list is ook weer een stuk langer geworden :-) Goede reis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alvast een goeie reis gewenst. Je hebt "mijn" jas echt nodig :-)
    En nogmaals bedankt dat ik bij jullie mocht verblijven. We gaan binnenkort wel foto's uitwisselen, ik heb er maar zo'n kleine 1400 !!! gemaakt.

    geniet nog effe lekker van de zon.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou , wat is de tijd omgevlogen he?
    komen jullie al weer terug , vond het leuk om mee te lezen
    en heb inmiddels super heimwee, daar ga je nog wat over horen :)
    Goede reis terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo, dat is snel gegaan!
    Goede reis terug naar huis en vergeet niet je dikke jas uit je koffer te houden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik maakte me al ongerust......Anita nog niet naar Camilla geweest!!!
    Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad!
    Heerlijk genoten van je blog!
    Jammer dat jullie weer naar huis gaan,want het is hier zooooo koud!!
    Goede reis terug

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met een heerlijk kleurtje en mooie nagels (Anita dan)komen jullie terug naar het koude (het sneeuwt hier) Nederland!
    Wat hebben jullie een hoop gezien en gegeten en ook dit ziet er weer uit om van te kwijlen.
    Heerlijk weer thuis bij jullie kids, wat zullen die veel hebben uit te pakken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Berichtje van een stille lezer hier! Heb jullie blog drie weken lang gevolgd, vaste prik elke ochtend met een kop thee. Jammer dat al weer voorbij is, zo'n blog op een bepaald moment toch vastgeroest in je routine. Erg leuk geschreven en heeerlijk al die foto's van het uit eten! Ik kijk weer uit naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow,super zeg, dat ziet er echt heel erg lekker uit !!! Lekker nog shoppen, en wat is het voorbij gevlogen .... Top trip geweest zo lekker saampjes. Maar 3 weken zonder de kids is wel lang, ik kan me dat helemaal voorstellen. Goede terugreis !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. We hebben genoten van jullie 3 weken in Florida, wat een mooie reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Was leuk om elke dag jullie zonnige verslag en heerlijk eten voorbij te zien komen :) 3 weken zonder kids lijkt me zeker lang, ik zie er al tegenop mijn 16 jarige mannetje twee weken niet te zien als ik met mijn dochter samen een roadtripje ga maken over 2 maanden, gelukkig opa en oma dicht bij en mijn man sávonds thuis, maar toch....
    Ik wens jullie een goede reis naar huis en bedankt voor het verslag!
    groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zijn jullie al 3 weken weg? Wat is dat snel gegaan.
    Alvast een hele goede reis en ook wij hebben weer wat tip's gevonden op je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen