zaterdag 23 maart 2013

Premium Outlets - Airshow en Abuelo's Mexican restaurant

Wilco ging vanmorgen om half 8 de deur uit want hij ging vandaag naar een vliegshow in Titusville. Hier keek hij enorm naar uit.



Hij vond het geweldig en het was nog beter dan wat hij zich ervan had voorgesteld. Onder het blog een fotoverslag van de airshow.

Tom en ik hadden een lummel ochtendje en we zaten een hele poos op het terras te lezen en zo nu en dan dook ik het zwembad in. Het was een warme en benauwde dag vandaag.



Rond de middag gingen wij op weg naar de Premium outlets bij Vineland en het was er zoals altijd razend druk. We parkeerden in de overdekte parkeergarage dan blijft de auto iets koeler.
Bij de food court ging ik bij de damestoiletten op zoek naar het gratis shoppers magazine waar kortingsbonnen in zitten. Tom stond een hele poos in de rij bij Starbucks voor een cappuccino. Ik vind het ongelooflijk dat al die mensen in zo'n drukke food court gaan eten. Wat een gekkenhuis, wat een herrie, bijna alle tafels waren bezet en je moet met plastic bestek en bordjes eten.


Als je al die mensen met al die tassen ziet lopen denk je ook, crisis? welke crisis?
Er liepen vooral veel Brazilianen, zij schijnen momenteel de grootste huizenkopers te zijn in Florida.
We kochten wat poloshirts bij American Eagle en bij Tommy Hilfiger kocht ik een korte broek en shirt. Met de bon uit het magazine kregen we 10% korting.
Mijn huidige schoudertas had zijn beste tijd gehad en ik was op zoek naar een nieuwe. Bij Wilsons Leather was alles 60% afgeprijsd en bij de kassa kreeg je nog eens een extra 20% korting.
Na lang zoeken vond ik een mooie schoudertas en Tom ging lederen jassen passen. Lekker in dit weer, haha, maar gelukkig stond de airco hard te blazen in de winkel.

Hij koos er een met een bontkraag en extra voering, misschien heeft hij die nodig als we thuiskomen!
Gelukkig houdt Tom ook van shoppen want het is zo leuk om met allemaal tasjes naar huis te gaan.



 We kregen een sms van Wilco dat hij rond 18.15 uur thuis zou zijn en wij waren vlak ervoor weer thuis.

89 Fahrenheit, warm heh?

We dronken buiten op het terras nog een drankje terwijl Wilco enthousiast zijn verhalen vertelde.
Vanavond wilden we Mexicaans eten en eerst waren we van plan naar de nieuwe Chuy's te gaan aan International Drive maar het restaurant kampt momenteel nog met personeels tekort en er schijnen enorme wachttijden te zijn.
We reden naar Abuelo's in The Loop omdat we weten dat dit een goed Mexicaans restaurant is en het is hier een stuk rustiger dan bij restaurants aan de 192 of Lake Buena Vista.


We konden inderdaad direct aan tafel en kregen nacho's met 3 dipsausjes als appetizer.
Tom en ik bestelden verschillende Enchillada's en Wilco koos een Fajitas trio.





Het eten smaakte prima en het is een gezellig restaurant.
Thuisgekomen namen we koffie met Ben & Jerry ijs en daarna dook Wilco direct het zwembad in


Hieronder een fotoverslag van de airshow:
















15 opmerkingen:

  1. Top zo'n shopdag en dan nog een paar mooie kortingen scoren.
    Wat een leuke tas en als het hier in NL nog fff doorgaat kan Tom die jas gewoon aan hoor als jullie terugkomen;-(
    Wilco heeft zich ook prima vermaakt zie ik. Is natuurlijk wel spectaculair zo'n vliegshow.
    En eten ziet er ook weer erg lekker uit, weer een om te onthouden;-)
    Have Fun!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo een dagje shoppen, en de handtas is erg leuk. Ook weer prachtige foto's van de Airshow. En wat de verslagen van het eten betreft, ga zo door want wij hebben al heel wat restaurantjes voorbij zien komen die we zeker gaan bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tas! Het eten zag er ook weer heerlijk uit!! Zo'n airshow lijkt me ook wel wat, maar is geloof ik niet in augustus. Veel plezier vandaag. Gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tas Anita, en zoveel korting maakt shoppen nog extra leuk. Geniet van het heerlijke weer, wij zitten nu in de vulkaaneiffel en daar is weer een flink pak sneeuw gevallen. Het wordt echt tijd voor lente!!!!
    Have Fun!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker shoppen, handig met die kortingsbonnetjes.
    Wilco heeft lekker genoten, mooie foto's. Ik zag ook dat er t-shirts gekocht waren, ook een mooi aandenken. Daarna lekker en eten en zwemmen . Heerlijk hoor. Groetjes Petra en familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een heerlijk weer...ik teken voor zelfs alleen maar een ochtendje die temperaturen!
    Die tas is echt heel erg leuk, je kan daar geen genoeg van hebben Haha.
    Wat een drukte is het toch overal, inderdaad crisis...wat is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Korting op korting, dan wordt de tas steeds leuker. En hij is al zo leuk. En dan die jaloers makende temperaturen. We snakken er hier zo naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker shopdagje! En er ligt hier buiten een flink pak sneeuw, dus kijk uit wat je zegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kortingsbonnen moet ik onthouden. Vooral bij mijn grote vriend Tommy zal dat van pas komen. Wat fijn dat Ton shoppen ook leuk vind, dat is wel zo gezellig. Al die lekkere restaurantjes zijn zeker goeie tips al moet ik nu al wel keuze's gaan maken. We hebben er ook nog een paar voor op de herhaling staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, goed geslaagd tijdens shoppen, en wat een mooie foto's van de airshow! En geniet maar lekker van het weer, hier nog steeds om te huilen zo koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker dagje, en wat een mooie show heeft Wilco gezien. Wij hebben twee jaar geleden zo'n geweldige vliegshow meegemaakt in Chicago, wauw!!
    Verder lekker gegeten, wat wil een mens nog meer? O ja, zon...hier ligt wederom een flink pak sneeuw!

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne dag hebben jullie weer achter de rug.Ik blijf mij verbazen dat het buiten het hoogseizoen ook overal zo druk is. Dan heb je eigenijk alleen het voordeel dat de ticket prijzen en huurprijzen een stuk lager liggen.
    Alhoewel, van die huurprijzen hebben jullie natuurlijk geen last :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lekkere dag, geniet maar van de heerlijke temperaturen, het is hier rond het vriespunt grrr
    En dat zijn onwijs mooie foto's van de airshow zeg.. PRACHTIG !!

    Blijf maar daar en blijf genieten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne dagen hebben jullie alweer achter de rug. En de plaatsjes van de vliegshow liegen er ook niet om zeg! Super!
    Lekker he, dat shoppen. En wat een mooie deal van die tas, 60% en dan noge eens 20%! Hopelijk houden ze die aanbieding nog even vast!
    Ik (Hanneke) vind het ook zo heerlijk om te shoppen en gelukkig vind Ryan winkelen ook niet zo erg. Zolang hij maar koffie tussendoor krijgt ;-) Niks zo fijn als met tasjes de outlet uitkomen! Dat hebben jullie goed gedaan ;-)


    Die shushistek wil ik ook wel eens proberen. Helaas ben ik de enige in ons gezelschap die sushi waardeert. Dus ik vrees dat het bij de nieuwe sushi-gelegenheid in de Florida Mall blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het restaurant Abuelo's staat genoteerd voor over een paar maanden!
    Wat is "The Loop"? Hoe ver is dat van de woning?

    BeantwoordenVerwijderen